o maxxis » marka maxxis

Marka Maxxis stanowi rzeczywistą wartość i jest pozytywnym bodźcem dla jej 30.000 pracowników.

POZYCJONOWANIE MARKI

Poprzez pozycjonowanie marki przekazujemy kim jesteśmy jako firma i daje nam możliwość odróżnienia się od konkurencji.

Jako marka związani jesteśmy z zawodnikami zwycięzcami. Opony Maxxis są widoczne w wielu imprezach sportowych, w tym olimpijskich i u rekordzistów świata. Przy opracowywaniu opony sportowych, idziemy do granic tego, co jest aktualnie technicznie możliwe, aby wspierać swoich zawodników, aby wygrać zawody i przekroczyć zwycięsko linię mety.

Taka technologia i know-how jest również w oponie dla przeciętnego odbiorcy.

Nasze pozycjonowanie marki: Maxxis jest 1 wybór w decyzji klienta. Rozwijamy opony klasy premium dla różnych pojazdów i potrzeb, co ułatwia klientom zawsze możliwość znalezienia odpowiedniego produktu naszej marki.

MARKETING ZORIENTOWANY NA ODBIORCY

Maxxis produkując ogumienie do rowerów, motocykli, pojazdów SUV / 4x4, ATV / Quady,pojazdów dostawczych, przyczep, opon przemysłowych,specjalnych i ciężarówek, oferuje szeroki wachlarz opon dla wszystkich potrzeb. Naszym celem jest towarzyszenie odbiorcy przez całe życie. Szczególnie nacisk łączymy z młodymi kierowcami, którzy np. jako nastolatek wybiorą naszą oponę do swego roweru, quadu lub motocykla nabiorą pozytywnego doświadczenia. Wiemy, że kierowcy wybiorą w przyszłości opony z Maxxis.

GLOBALNA REKLAMA I MERCHANDISING

Jako firma globalna Maxxis realizuje światową strategię reklamową. Na bilboradach i reklamach w dużych czasopismach branżowych marka Maxxis posiada silną pozycję międzynarodową. Poprzez sportowy marketing ,sponsoring partnerski w dziale reklamy widoczność marki jest ogromne.

PRZEWAGA MARKI POPRZEZ WYDAJNE PROCESY PRODUKCYJNE I INOWACJE

Producent koncentruje się wyłącznie na oponach. Dzięki takiej polityce Maxxis jest w stanie dostarczyć różnorakie,wysokiej jakości produkty do 180 krajów. Stała współpraca w dobrej atmosferze na wszystkich szczeblach zapewnia skuteczną realizację celów korporacyjnych.

Sprawność i wewnętrzna współpraca wzmacnia wartość marki,cechy,które odzwierciedlają nadrzędny nacisk na jakość, spodziewany przez naszych akcjonariuszy.

Interbrand oceniła wartość marki Maxxis na 331 milionów dolarów.